More-Office allesvoorjekantoor

Allesvoorjethuiskantoor.nl is een initiatief van More-Office allesvoorjekantoor.nl. Wij staan bekend om het geven van een deskundig advies over ergonomie op en rond de (thuis)werkplek en het leveren van werkplekken, bureaustoelen en ergonomische hulpmiddelen. Dit doen wij al sinds onze oprichting in 2000. Wij hebben onze winkel/showroom in Alphen aan den Rijn, maar wij leveren en monteren landelijk. Heb je vragen over het inrichten van (thuis)werkplekken voor jezelf of voor de medewerkers van je bedrijf? Schroom dan niet en neem contact op met een van onze experts!

Voordelen van kopen bij More-Office
Het faciliteren van thuiswerkplekken voor medew…

Allesvoorjethuiskantoor.nl is een initiatief van More-Office allesvoorjekantoor.nl. Wij staan bekend om het geven van een deskundig advies over ergonomie op en rond de (thuis)werkplek en het leveren van werkplekken, bureaustoelen en ergonomische hulpmiddelen. Dit doen wij al sinds onze oprichting in 2000. Wij hebben onze winkel/showroom in Alphen aan den Rijn, maar wij leveren en monteren landelijk. Heb je vragen over het inrichten van (thuis)werkplekken voor jezelf of voor de medewerkers van je bedrijf? Schroom dan niet en neem contact op met een van onze experts!

Voordelen van kopen bij More-Office
Het faciliteren van thuiswerkplekken voor medewerkers is een gecompliceerd proces. Uiteraard leveren wij complete (thuis)werkplekken, maar daarnaast zijn wij een volwaardig gesprekspartner op het gebied van beleid en wetgeving. Bovendien kunnen wij de gehele logistieke realisatie, het mutatiebeheer én de service na levering van de werkplekken voor je verzorgen. Allesvoorjethuiskantoor.nl doet alles, van Advies tot en met Realisatie.

Landelijk & Logistiek
Ongeacht waar je medewerkers woonachtig zijn, Allesvoorjethuiskantoor.nl zorgt voor de levering en montage op locatie. Om het op- en af schalen (mutatiebeheer) snel te laten verlopen, kunnen we wij het basisassortiment op voorraad nemen. Zo kunnen nieuwe medewerkers snel beschikken over de benodigde producten. Juist deze toegevoegde waarde maakt ons onderscheidend.

Wanneer medewerkers servicevragen hebben, kunnen zij rechtstreeks contact met ons opnemen. Wij rapporteren dit naar de contactpersoon binnen je organisatie. Zo wordt je volledig ontzorgt op facilitair en HR-gebied.

Advies & Assortiment
Allesvoorjethuiskantoor.nl heeft een uitgebreid assortiment om aan alle wensen te kunnen voldoen. Wij denken graag mee. Het assortiment bestaat uit werkplekken, bureaustoelen, zitoplossingen, ergonomische middelen, ICT-producten en verlichting.

Wij werken met heel veel specialistische leveranciers en leveren veel meer dan wat in onze webshop wordt aangeboden. Zoek je dus iets specifieks? Neem dan contact met ons op.

Openingstijden

  • Elke maandag 08.30 - 17.30 uur
  • Elke dinsdag 08.30 - 17.30 uur
  • Elke woensdag 08.30 - 17.30 uur
  • Elke donderdag 08.30 - 17.30 uur
  • Elke vrijdag 08.30 - 17.30 uur
  • Elke zaterdag gesloten
  • Elke zondag gesloten
  • Let op: openingstijden kunnen afwijken tijdens feestdagen